Public Support is gevestigd in Lisse. Een locatie die jaren geleden functioneerde als autogarage en showroom. De authentieke details van de garage komen hier en daar nog terug. Er is veel ruimte, fijne zitplekken, kantoren en ook voldoende ruimtes voor trainingen.
Wat doet het bedrijf?
“Wij detacheren ondersteunende professionals binnen de publieke sector.” verteld Veronica van Seventer, ICT Coördinator bij Public Support. Er werken +/- 50 mensen intern en zo’n 400 gedetacheerden. “Wij bieden mensen een tijdelijke opdracht bij de overheid of non-profit organisaties. Denk aan ziekenhuizen, gemeentes of in het onderwijs. Zij zijn in vaste dienst bij Public Support. Naast onze ervaren vakvrouwen, komen ook steeds meer Young Supporters in dienst. Jonge mensen die wij helpen zich te ontwikkelen. Ook zonder veel ervaring ben je bij ons welkom. Wij bieden gepaste uitdagende functies aan. Je kunt van ons een auto krijgen om op plaats van bestemming te komen. Het is aantrekkelijk om voor een detacheringsbureau te werken.” geeft Veronica aan. “Is je opdracht afgerond? Dan kun je starten op een nieuwe werkplek. Bovendien is er altijd een leuke afwisseling van plek na een afgesproken tijd.”
Tijd voor automatisering!
Je kunt je voorstellen dat hier veel administratie bij komt kijken. Ten eerste voor de gedetacheerden, opdrachtgevers, (arbeids)contracten en auto’s. Meteen het probleem waar Public Support bij de start tegenaan liep; werken in Excel en Word documenten. Tijd voor automatisering!
“Door het gebruikersgemak van de software, kunnen wij de focus leggen op de ontwikkeling van het bedrijf en onze mensen”
Waarom is er gekozen voor 9 Knots Solutions?
Via mond tot mond reclame kwam voormalig directielid Joop uit bij Richard, directeur van 9 Knots Solutions. Het probleem en de wensen zijn besproken. De start is gemaakt met de automatisering van het wagenpark. Public Support werkt al bijna 9 jaar met de software van 9 Knots Solutions. De software wordt ingezet voor het inplannen van opdrachten, facturatie, HRM, (arbeids)contracten maken en tot slot voor management informatie. Door een goede vaste basis is uitbreiden altijd mogelijk.
“Samen hebben we korte lijnen, als er nieuwe wensen zijn, worden deze goed gehoord. De developers denken met ons mee en alles wordt op maat gemaakt. Wij zeggen intern; alles kan! We zijn gewoon verwend geraakt. Als we jullie een vraag stellen, is er snel reactie. We hoeven ook nooit maanden te wachten tot iets gebouwd kan worden. Hele fijne service!”
Public Support maakt gebruik van onze partner FinMaster boekhoudsoftware. Uiteraard met een koppeling naar ons pakket.
Kom in contact
Benieuwd geworden naar Public Support? Op de website is meer informatie te vinden: www.publicsupport.nl